کاهش کیفیت سرویس های اپل 0 دیدگاه

CHICAGO - OCTOBER 21:  Apple emloyees and media wander the new Apple Store during a media preview on October 21, 2010 in Chicago, Illinois. The new store opens on October 23 in Lincoln Park, a part of the city's Near North Side that has been trendy for several years.  (Photo by Brian Kersey/Getty Images)

کمپانی اپل همیشه به دلیل پشتیبانی خوب مورد تشویق و تمجید قرار گرفته است اما آنچه که اخیرا آمار ها نشان میدهد به نظر میرسد این کیفیت برای همیشه پایدار نیست و به شدت کاهش یافته است .

 

گزارش هایی که اخیرا توسط موسسه  StellaService نشان می‌دهند که اپل در سه ماهه دوم سال امسال از نظر کیفیت پشتیبانی از مشتریان خود دچار کاهش کیفیت شده است بر اساس اعلام این موسسه سرویس پشتیبانی اپل در این سه ماهه توانسته به جایگاه ۲۵ ام تنزل پیدا کندهرچند اپل از لحاظ ارسال محصولات و سیاست تعویض و پس گرفتن کالای خود در مقام ۱۴ این لیست قرار گرفته است و باز پس دادن مبلغ با سرعت دوبرابر صورت گرفته است اما از نظر کیفیت پشتیبانی مشتریان با کاهش رتبه مواجه شده است

لازم به ذکر است سرعت پردازش سفارشات از ۳٫۱ روز در سال گذشته به ۲٫۶ روز کاهش یافته است که بسیار رتبه خوبی است. همچنین اپل موفق شده که هشت ماه پیاپی سفارشات ارسالی توسط سرویس یک روزه‌ی خود را در همان روز بدون هیچ تاخیری تحویل مشتریان بدهد.اما با کنار گذشتن این آمار ها در نقطه مقابل اپل امتیازات اپل در زمینه‌ی تماس‌های تلفنی، ایمیل و چت کاهش یافته، همچنان که در زمینه مدت زمان پاسخ گویی  مدت زمان انتظار برای اتصال به اپراتور در صورت تماس تلفنی از ۳۴ ثانیه در سه ماهه‌ی گذشته به ۶۳ ثانیه رسیده است. به علاوه چت‌ها در ۹۴ درصد مواقع باعث حل مشکل شده‌اند که نسبت به عدد ۹۷ درصد در سه‌ماهه‌ی گذشته کاهش ۳ درصدی را تجربه کرده است .

منبع : بروز رسانی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.