محصولات

آیا شما صاحب یک کافه یا رستوران دنج و زیبا هستید؟ آیا مایلید همواره با مشتریان خود در ارتباط باشید؟ آیا دوست دارید به خاطره ای خوش در ذهن مشتریان خود تبدیل شوید؟ پس با ما همراه باشید

محصول ویژه کافه رستوران
اگر صاحب کافه و رستوران هستید و می خواهید با مشتریان خود ارتباط موثرتری را برقرار کنید و مخاطبان با وفایی به دست آورید پیشنهاد ما به شما استفاده از محصول ویژه کافه-رستوران وب ایران است.
Brand: webiranco
Manufacturer: webiranco
متناسب ش Used
معرفی بخش­ های مختلف نرم­ افزار ویژه کافه ها و رستوران ها

  • منو

گارسونی است که در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه­ روز آماده است تا به بهترین شکل ممکن منوی کافه-رستوران شما را به مشتریانتان معرفی کند. بخش­های مختلف منو به خوبی از یکدیگر جدا شده و در دسته­ بندی­ های مجزا قرار گرفته­ اند. در این معرفی، به نام آیتم، قیمت، مواد تشکیل دهنده، عکس و توضیحاتی در مورد آن اشاره می­شود.

  • گالری

مدیر داخلی است که در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه­ روز آماده است تا مشتریان را به قسمت­های مختلف کافه-رستوران برده، زیبایی­ها و جذابیت­ های محیطی را به ایشان نشان دهد و آن­ها را برای حضور در این مکان تهئیج کند.

  • رزرو آنلاین

منشی­ ایست که در ۷ روز هفته و در ۲۴ ساعت شبانه­ روز آماده است تا برای مشتریانتان در روز و ساعت مورد نظرشان میز مطلوب را رزور کرده، سفارش انتخابی ایشان از منو را دریافت نموده و حتی کل مبلغ فاکتور یا وجهی جهت ودیعه را از وی اخذ نماید.

  • درباره ما

بازاریابی است که در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه­ روز آماده است تا ضمن معرفی انگیزه­ی تأسیس، پیشینیه، اهداف و افتخارات مجموعه، به بیان دامنه­ ی خدمات و انواع سرویس­های قابل ارائه به مشتریان بالقوه­ توسط شما بپردازد.

  • تماس با ما

این بخش، اطلاعات تماس شامل آدرس، تلفن و فکس را به مشتریان تان نشان داده؛ محل قرارگیری کافه-رستوران را بروی نقشه­ ی گوگل جانمائی نموده؛ ساعات کار مجموعه در ایام هفته و روزهای تعطیل را مشخص کرده و صفحات شما در شبکه­ های اجتماعی(فیس­بوک، توئیتر و اینستاگرام) را به کاربران معرفی می­گرداند.

همچنین حاوی فرم ارسال پیامی است که اسباب ارتباط هر چه بیشتر شما و مشتریانتان را فراهم آورده و باعث می­شود از نظرات، پیشنهادات و انتقادات ایشان با خبر شوید. علاوه بر این، امکان پاسخگوئی به پیام­های کاربران از طریق ایمیل و پیامک در این برنامه مهیا شده است.

  • اخبار و برنامه­ ها

نوشیدنی خوشمزه­ ی جدیدی به منو افزوده­ اید؟

یا تراس را برای پذیرایی از مهمانان در فصل تابستان آماده کرده­ اید؟

برای شب یلدا برنامه­ ی ویژه­ ایی دارید؟ پنجشنبه­ی این هفته برنامه­ ی نمایشنامه­ خوانی ترتیب داده­ اید؟

بگذارید مشتریانتان از این موضوع باخبر شوند!

بخش اخبار و برنامه­ها، امکانات ویژه­ ایی را برای مدیریت این امر در اختیار شما قرار می­دهد. قابلیت دسته ­بندی اخبار و رویداد­ها، ارسال پیامک به مشتریان در مورد رویداد پیش رو و فعال کردن رزرو آنلاین برای یک رویداد، بخشی از این امکانات است.

  • باشگاه مشتریان

آیا می دانید که ۸۰ درصد درآمد شما از محل ۲۰ درصد مشتریان شما حاصل می شود؟ چگونه می خواهید لیست این مشتریان را استخراج کنید تا ارتباطتان با ایشان را گسترش دهید؟ از طریق پیامک روز تولدش را تبریک بگوئید، او را برای برگزاری مراسم جشن تولدش در مجموعه­تان پیشقدم شوید؟

اگر بهترین شوید شما برنده نهائی مسابقه نخواهید بود! بلکه بهترین ماندن، اصل است. اگر شما قابلیت جذب مشتری را داشته باشید، باید قابلیت نگهداری آن را نیز داشته باشید. سازمان های امروزی نیز می­بایست بتوانند مطابق با شرایط امروز جهانی، تغییرات اساسی در خود به وجود آورند. یکی از این تغییرات اساسی، ایجاد واحد مدیریت ارتباط با مشتریان است. مدیریت ارتباط با مشتریان در سازمان­های امروزی به مثابه دیدبان کشتی است. همانگونه تایتانیک با وجود مدیران قدرتمند، مشتریان بسیار زیاد، بودجه کلان و خدمات مناسب، به عنوان کشتیِ بدون دیده­بان امکان حرکت و ادامه حیات نداشت، سازمان های امروزی نیز در صورت عدم ایجاد چنین واحدی، قادر به ادامه حیات نخواهند بود. چرا که در این شرایط مزیت رقابتی سازمان­ها مشتریان بوده و سازمان­ها باید مشتریان را به عنوان شریکی برای خلق ارزش در نظر بگیرند.

تحقیقات نشان می­دهد عدم توجه به این مفهوم در پیش پا افتاده­ترین حالت مسبب آن می­شود که کسب و کارها ۳۰% مشتریان خود را به دلیل ساده فراموشی از دست بدهند!

آیا ما باید مشتری را به عنوان یک خریدار یک بار مصرف ببینیم یا طرح و نقش منسجمی برای خرید کردن مداوم مشتریان خود داشته باشیم؟

آیا می­دانید کدام از یک مشتریان شما در ۶ ماه اخیر به رستوران شما نیامده­ است؟

آیا می­دانید چه ساعتی در روز، چه روزی در هفته، کدام هفته در ماه، کدام ماه در فصل و کدام فصل در سال بیشترین فروش را داشته­ اید تا برای بهبود آن برنامه­ریزی کنید؟

آیا می­دانید مشتریانتان از کدام برنامه(رویداد) بیشتر استقبال کرده­ اند؟ جشن­های ملی؟ اجراهای زنده­ی موسیقی؟ برای ملاقات با چهره­ی فرهنگی محبوبشان؟ یا …

ما در وب ایران کو، سیستم مدیریت ارتباط با مشتری ِ ساده­ و بهینه­سازی شده­ ایی را فراهم نموده­ ایم تا از طریق آن، پاسخ سؤالات بالا را هم بصورت گزارشات نوشتاری و هم بصورت نمودارهای بصری ملاحظه نمائید.

 

 

خدمات مابا بهترین کیفیت در خدمت شما

طراحی

طراحی اختصاصی وبسایت ها و لوگو های مشتریان از تخصص گروه نرم افزاری وب ایران کو میباشد. طراحی و بسایت ها متناسب با سبک های روز و سلیقه مشتری در کمترین مدت صورت میگیرد.

توسعه

گروه نرم افزاری وب ایران کو نرم افزار های خاص مشتریان را به صورت اختصاصی و تنها برای همان مشتری با کیفیت بالا توصعه میدهد. علاوه بر محصولات گروه نرم افزاری وب ایران کو میتوانید نرم افزار های مورد نیاز خود را سفارش دهید تا بعد از بررسی ، اقدام به توسعه آنها نماییم.

پشتیبانی سالیانه

گروه نرم افزاری وب ایران کو محصولات خود را به صورت سالیانه به درخواست مشتریان پشتیبانی میکند. علاوه بر دو ماه گارانتی محصولات، برای آسودگی خاطر مشتریان محصولات خود را پشتیبانی میکنیم.

پکیج های نرم افزاریبه تناسب با کسب و کار خود از محصولات ما استفاده کنید

پکیج برنزی

۵۰۰٫۰۰۰ تومان

انتخاب شماره و هزینه پنل پیامک بر عهده کارفرماست. البته در این انتخاب شما را یاری خواهیم رساند.

فروش محصول، بهانه ایی است برای آغاز دوستی...

تمامی پکیج ها شامل یک دامنه ir و یکسال هاست رایگان می باشند.

پکیج نقره ایی

۷۵۰٫۰۰۰ تومان

انتخاب شماره و هزینه پنل پیامک بر عهده کارفرماست. البته در این انتخاب شما را یاری خواهیم رساند.

فروش محصول، بهانه ایی است برای آغاز دوستی...

تمامی پکیج ها شامل یک دامنه ir و یکسال هاست رایگان می باشند.

پکیج طلائی

۱٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان

انتخاب شماره و هزینه پنل پیامک بر عهده کارفرماست. البته در این انتخاب شما را یاری خواهیم رساند.

فروش محصول، بهانه ایی است برای آغاز دوستی...

تمامی پکیج ها شامل یک دامنه ir و یکسال هاست رایگان می باشند.

responsive

ما ایده شما رابه واقعیت تبدیل خواهیم کرد

ما مشتریان ما بهترینرا انتخاب کرده اند!