چگونه در اینستاگرام فالور جمع کنیم ؟ 0 دیدگاه

Instagram-Logo

شبکه های اجتماعی یکی از بازوهای اصلی بازاریابی اینترنتی هستند. از طریق شبکه های اجتماعی ارتباط غیرمستقیم بازاریابی کلاسیک تبدیل به ارتباط مستقیم شده است.

 

شبکه های اجتماعی این امکان را ایجاد میکنند تا مشتریان و مخاطبین خود را شناسایی کنید و محصولات و خدمات خود را مخصوص آنها شخصی سازی و تولید کنید.

  1. استفاده از دکمه های واضح

حتما از خودتون سوال میکنید که مگه میشه در اینستاگرام هم دکمه قرار داد؟ جواب مثبته اما نه اون دکمه ای که تصور میکنید. شما باید از خود تصویری که به اشتراک میگذارید به عنوان دکمه استفاده کنید و از کاربران دعوت کنید روی متن شما کلیک کنند.

  1. استفاده از دنبال کنندگان حال حاضر

مهم نیست که در اینستاگرام ۱ دنبال کننده دارید یا هزاران! مهم این است که آنها را هم در بازی خود دخیل کنید. از کاربران بخواهید دوستان و آشنایان خود را در زیر پست ها تگ کنند و آنها را هم از این خبر یا نکته ای که شما منتشر کرده اید مطلع کنند.

  1. بخش توضیحات

حتما شما در اینستاگرام به صفحاتی برخورد کرده اید که زمانی که بخش Caption تصاویرشان را نگاه میکنید تنها هشتگ میبینید! این بزرگ ترین اشتباه هست که به جای استفاده از خود متن آن را به صورت هشتگ معرفی کنید. شک نکنید تعداد بالای هشتگ (بیشتر از ۳ الی ۵ مورد) تنها باعث میشود مخاطب شما فکر کند یک محتوای اسپم دیده است.

Shout Out.4

شاید زیر تصاویر دیده باشید که بعضی ها کامنت میزارند S4S یعنی Shout Out for Shout Out

 

گاهی مخاطبین شما در صفحات دیگر هستند پس لازم است با همکاری دیگر صفحات به سرعت نظر آنها را به سمت خود جلب کنید و یکی از ساده ترین روش ها استفاده از Shout Out  است. در صورت تمایل می توانید مقاله ۹ اشتباه که صاحبان بیزینس در شبکه های اجتماعی مرتکب می شوند را مطالعه نمایید.

منبع » بروز رسانی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.