روش هایی برای افزایش رضایت مندی مشتریان 0 دیدگاه

marketing

رضایت مندی مشتریان بحث مهمی است که فروشگاه های آنلاین باید به آن اهمیت بدهند اما از آنجایی که این مبحث بسیار تخصصی است باید با دقت به آن توجه شود در این پست روش هایی برای افزایش رضایت مندی مشتریان بازگو میکنیم .

 

تقریباً تمام تلاش‌هایی که صاحبان کسب و کارهای آنلاین انجام می‌دهند در جهت افزایش یا بهینه سازی نرخ تبدیلشان است. ممکن است تبلیغات زیادی هم برای سایت شما صورت بگیرید ولی نتوانید به هدفتان که جذب مشتری است، دست یابید و سرمایه و پولی که در این راه هزینه کردید، از بین برود.

 

تماس با مشتری

فروشگاه آنلاین شما راه‌های ارتباطی زیادی را با مشتریان فراهم کرده است که شامل چت، وبلاگ و رسانه‌ّای اجتماعی می‌باشد؛ اما علاوه بر این راه‌های مشخص که اکثر سایت‌ها از آن‌ها استفاده می‌کنند، یک سری نکات حرفه‌ای‌تر وجود دارد که اکثراً نادیده گرفته می‌شوند و می‌تواند رابطهٔ شما و مشتریانتان را بهتر کند، مثل سئو، بازاریابی ایمیلی و پاک کردن لینک‌های قدیمی که حالا به صفحه‌های ۴۰۴ ختم می‌شوند.

صفحه‌های ۴۰۴

ممکن است لینکی دیگر وجود نداشته باشد و به صفحه‌ای جدید هدایت شود. ولی گاهی اوقات این لینک‌ها به صفحه‌های ۴۰۴ می‌روند. اگر قرار بر این است بهتر است از یک پیغام دوستانه‌تر برای عذر خواهی از کاربر یا مشتری‌تان استفاده کنید.

سیاست‌های تحویل کالا

راه و روشی که برای رسیدگی به حمل و نقل و برگشت کالا و محصولاتتان پیش می‌گیرید، نقش مهم و حیاتی در نرخ تبدیل کسب و کار شما دارد. اگر بتوانید تحویل کالای خود را رایگان کنید و یا حتی از یک مبلغی که کاربران خرید بکنند، تحویل کالای رایگان داشته باشند، تأثیر بسیار مثبتی در کسب و کار شما خواهد داشت.

تصاویری با حجم مناسب

رای داشتن تصاویری با وضوح مناسب لازم نیست حتماً از عکس‌های بالای ۱۰۰۰ پیکسل استفاده کنید. هر عکسی که بالاتر از این عدد باشد فقط سرعت لود شدن سایت شما را پایین می‌آورد.

مهرها و علامت‌های امنیتی

به کاربران نشان دهید که وب سایت شما ایمن است و حریم و امنیت آن‌ها هیچ گاه به خطر نمی‌افتد.

FAQ

با وجود تمام اطلاعاتی که در اختیار کاربران می‌گذارید، به سؤالات رایج آن‌ها یا همان FAQ ها پاسخ دهید.

طراحی ریسپانسیو

راحی ریسپانسیو این اطمینان را به شما می‌دهد که سایت شما برای همه نوع دستگاه‌ها بهینه شده است. بر اساس آمار، ۷۴ درصد از کاربران موبایل با هدف خرید از موتورهای جست و جو استفاده می‌کنند

وب ایران به شما پیشنهاد می کند مقاله چگونه مشتریان هدف خود را بهتر بشناسیم را نیز مطالعه نمایید.

منبع : بروزرسانی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.