بهینه سازی محلی local SEO در بازاریابی 0 دیدگاه

SEO

بسیاری از کسانی که وبسایتی را اداره میکنند یا دارای یک فروشگاه آنلاین هستند معمولا با سیاست های حرفه ای فروش و مشتری مداری آشنا نیستند به همین منظور کسب و کارشان رونق نمیگیرد در این مطلب از وب ایران تصمیم داریم با یکی از روش های بازاریابی اینترنتی شما را آشنا کنیم.

 

اگر کسب و کاری داشته باشید که در منطقه‌ی خاصی فروش بیشتری دارد٬ حتما با عنوان Local SEO یا بهینه‌سازی محلی آشنا هستید. به شرکت‌های مختلف برای بازاریابی اینترنتی رجوع کرده‌اید و آنها به شما گفته‌اند که با کمک بهینه سازی محلی می‌توانید فروش و حضور خود را در نتایج جستجو افزایش دهید. اما پس از شنیدن کلمه‌ی “بهینه سازی محلی” ممکن است فکر کنید٬ چرا به بهینه سازی محلی نیاز دارم؟ چه کمکی به کسب و کار من می‌کند؟ اصلا بهینه سازی محلی یعنی چه؟

تفاوت بهینه سازی محلی با بهینه سازی کلی(General SEO) در چیست؟

تمامی تکنیک‌ها و روش‌هایی که در بهینه سازی کلی مورد استفاده واقع می‌شوند (لینک‌سازی٬ تولید محتوا و …) در بهینه سازی محلی هم موثر و مورد استفاده هستند اما بهینه سازی محلی چند تکنیک اضافه هم نیاز دارد.حضور در این لیست‌ها باعث می‌شود منطقه‌ی جغرافیای خود را مشخص کنید و زمانی که کاربری منطقه‌ی خاصی را در جستجوی خود مشخص کرد براساس حضور شما در آن لیست‌ها کسب و کار شما به آنها نشان داده شود.

نظرات (Reviews) در بهینه سازی محلی بسیار مهم  است. نظرات متفاوت (از نوع غیر اسپم) می‌تواند تاثیر بسیار خوبی در رتبه سایت داشته باشید.

چه کسب و کارهایی نیاز به بهینه سازی محلی دارند؟

هر کسب و کاری که مشتریانش را افرادی ساکن شهر/مکان خاصی تشکیل می‌دهد٬ می‌تواند از بهینه سازی محلی سود ببرد. این کسب و کار می‌تواند رستوران باشد٬ فروشگاه زنجیره‌ای باشد یا هر نوع کسب و کاری که در شهر یا مکان خاصی فعالیت می‌کند باشد.

منبع : بروزرسانی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.